مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-11بين الملل

کتاب «رهایی از حملات وحشت زدگی» در کازرون منتشر شد


کتاب رهایی از حملات وحشت زدگی (پانیک) نوشته رِید ویلسون، با ترجمه یاسر خواجوی عضو هیئت دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شد.

- ، یاسر خواجوی مترجم کتاب در خصوص محورهای این کتاب خاطر نشان کرد: این کتاب با رویکرد کاربردی که دارد می تواند منبع بسیار خوبی برای بیمارانی که با اختلال وحشت زدگی دست به گریبان هستند و همچنین روان درمانگران باشد.

وی گفت: یکی از کارهایی که معمولاً افراد بیمار به آن می پردازند، تلاش برای سرکوب و مقاومت در برابر حملات وحشت زدگی است؛ اما در این کتاب سعی بر آن است که فرد به مرور با حالت های وحشت زدگی روبرو شود تا بتواند خود را سازگار و از وقوع حملات بیشتر جلوگیری کند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در خصوص ترجمه این کتاب یادآور شد: در ترجمه کتاب سعی شده سبک و فرم خاص کتاب تا جای ممکن حفظ شود تا خواننده به راحتی با بیان نویسنده ارتباط برقرار کند.

در این کتاب بیماران با چرخه حملات وحشت زدگی (پانیک) و روش های زیادی که می توانند برای شکستن آن و به دست آوردن کنترل زندگی خود انجام دهند، در هفت گام آشنا می شوند.

افراد می آموزند که چگونه از جدیدترین و مؤثرترین تکنیک های عملی که توسط متخصصان سراسر دنیا مورد پژوهش و استفاده قرار گرفته اند بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «رهایی از حملات وحشت زدگی» در کازرون منتشر شد

کتاب «رهایی از حملات وحشت زدگی» در کازرون منتشر شد