مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-11سياسي

بسیج اساتید می تواند گشت ارشاد خوبی برای مسئولان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز (دوشنبه 19 مهر 1400) همایش مسئولین استانی کانون های بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای با موضوع نقش آفرینی عمومی و تخصصی اساتید بسیجی با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، - رییس بسیج اساتید کشور گفت: بهترین گشت ارشاد برای مسئولین از طریق سازمان بسیج اساتید می تواند ایجاد شود، چرا که به صورت علمی، مشخص، روشن و با رعایت عدالت موضوعات را رصد و مطالبه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز (دوشنبه 19 مهر 1400) همایش مسئولین استانی کانون های بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای با موضوع نقش آفرینی عمومی و تخصصی اساتید بسیجی با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور و ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی تهران برگزار شد.

مردانی در این مراسم با اشاره به اهمیت دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی حرفه ای و دانشگاه علمی و کاربردی زیر نظام بسیار با ارزش آموزش عالی هستند.

وی افزود: در آموزش عالی سه موضوع آموزش، تحقیقات و فناوری وجود دارد که هر سه موضوع در دانشگاه فنی و حرفه ای قابل تحقق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اساتید می تواند گشت ارشاد خوبی برای مسئولان باشد

بسیج اساتید می تواند گشت ارشاد خوبی برای مسئولان باشد