مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-11اقتصادي

نرخ بیکاری در اصفهان 5.2 درصد کاهش یافت


نرخ بیکاری در این استان از پاییز سال 1397 تاکنون 5.

2 درصد کاهش یافت.

- ، عباس رضایی در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان، اظهار داشت: در دوره مدیریتم در مهمترین نقطه جغرافیایی ایران اسلامی گام های مؤثری در راستای توسعه و رونق اقتصادی و براساس اسناد بالادستی برداشتم و سیاست های مدیریتی در قالب برنامه تدوین و برای تحقق آنها تلاش کردم.

وی اشاره به تدوین و تصویب طرح آمایش اصفهان و همچنین حرکت استان به سمت علم و فناوری در سه سال گذشته، افزود: توسعه دولت الکترونیک به عنوان الزام اساسی این استان و همچنین توجه جدی به آموزش و پژوهش از دیگر اقدامات است تا حدی که از پاییز 97 تا سال 1400 درصد بیکاری استان 5.

2 درصد کاهش یافت و این کاهش به متوسط کشوری 2.

9 درصد است.

استاندار سابق اصفهان با اشاره به شکل گیری محور نوآوری و توجه به طرح های فناوری، ابراز داشت: از جمله این طرح ها توسعه گلخانه های خود پایدار، آب شیرین کن های بدون پساب و مدیریت پسماند بود و در این سه سال گذشته بالغ بر 600 هکتار گلخانه ها در استان توسعه یافت ؛ همچنین گلخانه های 13 فناوری در استان با قابلیت صادراتی شناسایی شد.

رضایی با بیان اینکه استان اصفهان در زمینه پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی رتبه اول تا دوم را داشت، گفت: تلاش برای طرح های سرمایه گذاری شرکت رمز ارز فریدن، الماس هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری در اصفهان 5.2 درصد کاهش یافت

نرخ بیکاری در اصفهان 5.2 درصد کاهش یافت