مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 14:402021-10-11اقتصادي

تصادفات جاده ای در اردبیل 18 درصد کاهش یافت/افزایش 10 درصدی کشف جرایم فضای مجازی


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال میزان تصادفات جاده ای در استان اردبیل 18 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار هوشنگ حسینی عصر دوشنبه در نشست فرماندهان و رؤسای پلیس های تخصصی با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: با اقدامات کارشناسی و تخصصی در حوزه پلیس راهور و راه استان سعی شده تا جلوی تصادفات و تلفات جاده ای گرفته شده و به نوعی ایمنی در ترددها برقرار شود.

وی ضرورت تقویت زیرساخت ها را در این حوزه با همکاری و مشارکت نهادها و دستگاه های مختلف یادآور شد و تصریح کرد: شهرداری اردبیل و همچنین چهار شهر خلخال، مشگین شهر، گرمی و پارس آباد باید اقدام مشترکی را در راه اندازی اتاق مانیتورینگ و رصد ترافیکی شهرها انجام دهند تا مشکلاتی که امروز در باب ترافیک در شهرهای بزرگ شاهد آن هستیم، رفع شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در کنار این امر چهار بانده کردن محورهای مواصلاتی استان راهکاری مطلوب در کاهش تصادفات جاده ای و همچنین تلفات است که با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان توسعه بزرگراه ها در دستور کار قرار گرفته است.

حسینی به اجرای طرح موفق همیاران پلیس با مشارکت آموزش و پرورش، دانش آموزان و نسل آینده اشاره کرد و افزود: این دانش آموزان پدران و مادران خود را متوجه خطاهای استراتژیک در رانندگی می کنند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات جاده ای در اردبیل 18 درصد کاهش یافت/افزایش 10 درصدی کشف جرایم فضای مجازی

تصادفات جاده ای در اردبیل 18 درصد کاهش یافت/افزایش 10 درصدی کشف جرایم فضای مجازی