مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 20:352021-10-11سياسي

امکانات برای پذیرایی از مهاجران افغانستانی محدود است


امکانات ما برای پذیرایی از مهاجران افغانستانی بسیار محدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد وحیدی شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به تحرکات مرزی کشور، اظهار کرد: در این خصوص گزارشی مبنی بر وجود تحرکات خاصی در مرزها به دست مان نرسیده است.

وی در پاسخ به وضعیت مهاجران افغانی و ورود آن ها از مرزهای ایران به داخل کشور، یادآور شد: اینکه ما از مهاجران افغان پذیرایی خواهیم کرد، شکی نیست اما انتظار داریم با توجه به محدودیت امکانات، از ورود به مرزهای ایران اجتناب کنند.

وحیدی با تاکید بر اینکه اولویت ما ماندگاری مهاجران افغان در سرزمین خودشان است، ادامه داد: به طور طبیعی از مهاجران افغان به مرزها کشور پذیرا یی خواهیم کرد اما تلاش می کنیم تا این مهاجران به دلیل محدود بودن امکانات به سرزمین های خود بازگردند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه زمینه بازگشت مهاجران افغان به سرزمین خود توسط نیروی انتظامی و مسئولان در استانداری ها فراهم می شود، خاطرنشان کرد: در خصوص اینکه تا به امروز چه تعداد مهاجر افغان وارد کشور شده است، آمار دقیقی به خاطر اینکه این آمار متغیر بوده و شاهد خروج مهاجران از کشور نیز هستیم، در دسترس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات برای پذیرایی از مهاجران افغانستانی محدود است

امکانات برای پذیرایی از مهاجران افغانستانی محدود است