مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 21:052021-10-11اقتصادي

کارخانه های فولاد انگلیس در معرض تعطیلی


اتحادیه فولاد انگلیس هشدار داد، ادامه بحران در انگلیس ممکن است کارخانه های فولاد را مجبور کند تاسیسات خود را تعطیل کنند و پی آمدهای این اقدام برای صنعت ما وحشتناک خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، بنا بر اعلام اتحادیه فولاد انگلیس، ادامه بحران در انگلیس ممکن است، کارخانه های فولاد را مجبور کند تاسیسات خود را تعطیل کنند و این امر می تواند به تجهیزات صدمه زده و هزینه ها را بالا ببرد و در نهایت به عملکرد زیست محیطی ضعیف تر با انتشار بیشتر گازهای گلخانه ای منجر شود.

این اتحادیه هشدار داد، افزایش قیمت برق می تواند انتشار گازهای گلخانه ای را به شدت افزایش دهد و به هرج و مرج در زنجیره تامین منجر شود.

به گفته این اتحادیه، برخی کارخانه ها ممکن است تولید خود را برای مدت طولانی به میزان فزاینده ای تعطیل کنند و این اقدام نه تنها برای شرکت های خصوصی بلکه برای عرضه فولاد انگلیس، اقتصاد این کشور و فرصت های شغلی پی آمد خواهد داشت.

از آنجایی که برخی از کارخانه ها احتمالا تصمیم می گیرند تا منابع انرژی ارزان تر نظیر نفت کوره استفاده کنند، این امر همچنین به عملکرد زیست محیطی ضعیف تر با انتشار گازهای گلخانه ای بیشتر منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه های فولاد انگلیس در معرض تعطیلی

کارخانه های فولاد انگلیس در معرض تعطیلی