مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 03:502021-10-12اقتصادي

دلیل پرشدن هواپیما در پروازهای داخلی چیست؟


طی روزها و هفته گذشته مردم نسبت به پر شدن هواپیما در پروازهای داخلی و رعایت نشدن محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر ابراز نگرانی کردند و تعداد نسبتا زیادی از پروازها با ظرفیت کامل انجام شد که به گفته مسوولان سازمان هواپیمایی این مسئله تخلف بوده و با آن برخورد می شود.

- پروازهای اربعین بهانه ایرلاین ها برای تخلف! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزها و هفته گذشته برخی از کاربران فضای مجازی که اتفاقا در میان آن ها برخی از سلبریتی ها نیز هستند، ادعا کردند پروتکل های بهداشتی مانند محدودیت پذیرش 60 درصدی مسافر در پروازهای داخلی از سوی برخی ایرلاین ها رعایت نمی شود و این مسئله را نگران کننده دانستند.

سروش قهرمانلو (موزیسین) در اینستاگرام نوشته بود: هواپیمایی تابان هنگام خرید بلیط به علت پروتکل های بهداشتی کرونا پول دو بلیط را از مسافران گرفته ولی در عمل همه صندلی ها را فروخته و در جواب اعتراض گفته دستورالعمل جدیده.

با روزی 200 تا 300 نفر کشته این کار هم دزدیه و هم بازی با جان مردم .

همچنین یکی دیگر از کاربران اینگونه تجربه پروازش را در هفته گذشته توضیح داده بود که: تمام شرکت های هواپیمایی ایران به بهانه فاصله گذاری اجتماعی قیمت بلیت را حدود 100 درصد افزایش دادند، نصف ظرفیت بلیت می فروختند و پذیرایی را حذف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل پرشدن هواپیما در پروازهای داخلی چیست؟

دلیل پرشدن هواپیما در پروازهای داخلی چیست؟