مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-12اقتصادي

خصوصی سازی در گیلان ناقص و بدون نظارت انجام شده است


مدیر کل بازرسی گیلان با اشاره به اجرای خصوصی سازی ناقص و بدون نظارت در این استان، گفت: گیلان در بحث خصوصی سازی اموال و املاک دولتی کارنامه موفق ندارد.

- ، رضا مسرور شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه حدود 38 تا 42 فقره بازرسی سالانه در استان گیلان انجام می شود، اظهار کرد: بازرسی موردی قابل پیش بینی نیست و با توجه به میزان شکایات و گزارشات واصله انجام می شود.

مدیرکل بازرسی گیلان با اشاره به انجام بیش از 70 مورد بازرس ی موردی از ابتدای امسال تاکنون، بیان کرد: طی 28 فقره گزارش اعلام جرم به محاکم قضایی، 45 نفر از کارکنان و مدیران را به دستگاه قضایی معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه رایج ترین جرایم ریشه مالی دارد، عنوان کرد: اختلاس، ارتشا یا تضییع اموال دولتی، جعل اسناد و مدارک دولتی و انواع ترک فعل ها توسط مدیران از جمله جرایم رایجی است که طی بازرسی ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مسرور با اشاره به اینکه نظارت بر بازرسی تقدم دارد افزود: اگر بر مبنای گزارش ها احتمال وقوع جرم داده شود بازرسی به مسئول مربوطه تذکر کتبی داده تا به تخلف منتهی نشود.

وی ادامه داد: در چهار ماه اخیر بیش از 165 مورد بازرسی در قالب 50 تیم در 11 شهرستان گیلان انجام شد که سر زده و بدون اطلاع قبلی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی در گیلان ناقص و بدون نظارت انجام شده است

خصوصی سازی در گیلان ناقص و بدون نظارت انجام شده است