مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-12سياسي

معاون وزیر ارتباطات: هوشمندسازی لازمه توسعه خدمات شرکت ملی پست است


معاون وزیر ارتباطات با بیان این که در حال حاضر زیرساخت های ارتباطات در شرکت ملی پست نسبت به زمان مشابه خود در سال قبل بالغ بر 50 درصد ارتقا یافته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، رمضانعلی سبحانی فر در مراسم افتتاح مرکز نوآوری پست استان با اشاره به اهمیت توسعه و بروزرسانی خدمات شرکت ملی پست جمهور اسلامی ایران، اظهار کرد: تقویت زیرساخت های ارتباطی از جمله اولویت های جدی وزارت ارتباطات است.

وی با بیان این که در حال حاضر زیرساخت های ارتباطات در شرکت ملی پست نسبت به زمان مشابه خود در سال قبل بالغ بر 50 درصد ارتقا یافته است، افزود: هوشمندسازی خدمات پست از دیگر الزامات اجرایی در این حوزه است.

معاون وزیر ارتباطات پایه هوشندسازی را پایه مراکز مکانیزه دانست و گفت: تا پایان مهرماه بزرگترین مرکز مکانیزه پست خاورمیانه در ایران راه اندازی می شود.

سبحانی فر تصریح کرد: رضایتمندی مشتریان از جمله رویکردهای جدی شرکت ملی پست ایران است که باید با تقویت زیرساخت ها محقق شود.

وی با بیان این که در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران محیاست.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به این که پست باید محصول محور باشد، تأکید کرد: مدیران کل استانی باید خود را با رویکرد جدید شرکت ملی پست همراه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارتباطات: هوشمندسازی لازمه توسعه خدمات شرکت ملی پست است

معاون وزیر ارتباطات: هوشمندسازی لازمه توسعه خدمات شرکت ملی پست است