مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-12اجتماعي

کانون پرورش فکری بزودی در بندرخمیر راه اندازی می شود


فرماندار بندرخمیر از افتتاح کانون پرورش فکری در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرخمیر، جلسه هم اندیشی فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرخمیر با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور تسریع در روند راه اندازی کانون پرورش فکری کودکان در بندرخمیر برگزار شد.

میرهاشم خواستار فرماندار خمیر با بیان اینکه کودکان و نوجوانان این شهرستان بسیار با استعداد و علاقه مند به فعالیت های فرهنگی هستند، افزود: وجود کانون پرورشی در بندرخمیر از مهم ترین ضروریات فرهنگی در شهرستان است و مردم خواستار سرعت بخشیدن به روند راه اندازی کانون پرورش فکری در بندرخمیر هستند.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه مقدمات آغاز به فعالیت کانون از جمله ساختمان و تجهیزات مورد نیاز فراهم شده، ضروری است نسبت به راه اندازی این کانون در شهرستان اقدام شود.

فرماندار خمیر در ادامه گفت: خیران شهرستان نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی دارند و قطعاً در زمینه توسعه ی این مرکز همکاری خواهند کرد.

شهردار بندرخمیر نیز با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر دین خود را نسبت به این مرکز پرورشی ادا کرده ، افزود:در حال حاضر ساختمان قدیم موزه مردم شناسی طی تفاهم نامه ای به مدت پنج سال در اختیار کانون قرار گرفته و تجهیزات مورد نیاز ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری بزودی در بندرخمیر راه اندازی می شود

کانون پرورش فکری بزودی در بندرخمیر راه اندازی می شود