مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-12اجتماعي

داستان ناتمام سد معبر در تبریز


موضوع هرج و مرج سد معبر است که متاسفانه اخیراً زیاد شده است که در این راستا نیز به شهرداری مجوز دادیم با عقد قراردادی با نیروی انتظامی، - فریدون بابایی اقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: وقتی تبصره های دائمی سال 1400 را که تدوین می کردیم دو موضوع را مد نظر قرار دادیم که یکی عقد قرارداد با پلیس در راستای اجرای برنامه راهبردی عملیاتی  پنج ساله شهرداری است.

وی با بیان اینکه قدردان زحمات نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور و شهر هستیم، گفت:  شهرداری مجاز است برای حل ترافیک با راهنمایی و رانندگی همکاری و تجهیزات مورد نیاز را تامین کند.

بابایی اقدم با بیان اینکه دومین تبصره ، موضوع هرج و مرج سد معبر است که متاسفانه اخیراً زیاد شده است که در این راستا نیز به شهرداری مجوز دادیم با عقد قراردادی با نیروی انتظامی، نسبت به حل این موضوع با همکاری نیروی انتظامی اقدام کند.

این عضو شورای اسلامی شهر بابیان اینکه این دو بند تا به امروز مسکوت مانده است و در حوزه ساخت و ساز نیز همکاری هایی داریم که امیدوارم در این سه حوزه مطروحه همکاری مناسبی داشته باشیم و منجر به عقد قرارداد و رفع مشکل شود.

بابایی افزود: حوزه خدمات شهری شهرداری از کنترل سد معبر عاجز است و ایمان داریم پلیس این کار را راحت تر انجام می دهد مطمئناً شورا نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان ناتمام سد معبر در تبریز

داستان ناتمام سد معبر در تبریز