مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-12سياسي

عایدات موقوفه بیدستان قزوین در جیب اوقاف اردبیل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: بعد از گذشت سال ها استان اردبیل از عایدات موقوفه بیدستان قزوین بهره مند شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: بعد از گذشت سال ها استان اردبیل از عایدات موقوفه بیدستان قزوین بهره مند شد.

حجت الاسلام مهدی ستوده در گفت و گو با ایسنا، با گرامیداشت هفته وقف اظهار کرد: هنوز در رسیدن به جایگاه واقعی وقف فاصله داریم و استان اردبیل در حوزه وقف با تلاش ها و پیگیری های جدی در جایگاه ممتاز قرار گرفته و ما همچنان پیگیر موقوفات استان در قزوین، آذربایجان غربی و گیلان هستیم تا عایدات آن را نصیب استان کنیم.

وی با بیان اینکه در سال های 99 و 1400 با تلاش و پیگیری های انجام شده بیش از 340 سند مالکیت اولیه برای موقوفات صادر شده است، تصریح کرد: 549 رقبه نیز آماده صدور سند مالکیت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: 114 مورد وقف و رقبه در مرحله تبدیل از دفترچه به اسناد تک برگی است و سه هزار تجدید اجاره را در دو سال اخیر شاهد بودیم.

ستوده به طرح دعوی برای 135 پرونده وقفی اشاره کرد و افزود: در 120 پرونده حکم صادر شده به نفع اوقاف و امور خیریه بوده است.

وی بازدید از موقوفات را در این دو سال بیش از دو هزار و 580 مورد اعلام کرد و ادامه داد: در دو سالی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عایدات موقوفه بیدستان قزوین در جیب اوقاف اردبیل

عایدات موقوفه بیدستان قزوین در جیب اوقاف اردبیل