مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-12پزشكي

رنگ بندی فعلی کرونا، ظاهر قضیه است / افزایش آلودگی در هفته اخیر


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از به صدا درآمدن زنگ خطر کرونا در کشور با افزایش موارد ابتلا و مرگ در هفته جاری خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از به صدا درآمدن زنگ خطر کرونا در کشور با افزایش موارد ابتلا و مرگ در هفته جاری خبر داد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: با نگاه به نقشه آلودگی کشور می بینیم که تقریباً اغلب نقاط، آبی یا زرد هستند و در خوزستان نیز شهر قرمز یا نارنجی نداریم البته این ظاهر قضیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر اساس آمار اعلامی این هفته وزارت بهداشت، روز شنبه 7 هزار و 500 مورد آلودگی و 175 مرگ، روز یکشنبه 11 هزار و 200 مورد آلودگی و 220 مرگ و روز دوشنبه 13 هزار و 500 آلودگی و 273 مرگ در کشور رخ داده است بنابراین زنگ خطر کرونا به صدا درآمده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد سفر چند هزار نفر به عراق برای برگزاری مراسم اربعین حسینی، بازگشت قهرمانان کشتی به کشور و تجمعات، دورهمی ها و عادی انگاری ها بودیم و مردم با زرد و آبی شدن شهرها فکر کردند همه چیز تمام شده است.

این موضوع موجب می شود که در روزهای آینده مجددا شاهد افزایش موارد بیماری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ بندی فعلی کرونا، ظاهر قضیه است / افزایش آلودگی در هفته اخیر

رنگ بندی فعلی کرونا، ظاهر قضیه است / افزایش آلودگی در هفته اخیر