مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-12سياسي

ایجاد مراکز کانون پرورش فکری در کهک و جعفرآباد پیگیری می شود


دبیر بزرگداشت هفته ملی کودک در استان قم گفت: خانواده های ساکن شهرستان های جدید کهک و جعفرآباد خواستار راه اندازی مراکز دائمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان ها هستند.

- سید امیر طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت هفته ملی کودک در قم همچنان ادامه دارد اظهار کرد: در روزهای اخیر، شاهد برگزاری برخی برنامه های شاد و متنوع از جمله ویژه برنامه فرهنگی در جوار مزار شهدای گمنام کوه خضر نبی بوده ایم.

وی افزود: از دیگر برنامه های این هفته می توان به اجرای سرودهای خیابانی اشاره کرد که با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان در سطح شهر و از جمله در مناطقی مانند میدان شهدا، میدان جهاد، میدان امام خمینی (ره) و میدان مفید انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجرایی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم تصریح کرد: این سرودها با مضامین معنوی و دینی، ترویج حس میهن پرستی و توجه به شادی و نشاط کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از سوی واحد سیار روستایی کانون یادآور شد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به مناسبت هفته ملی کودک، برنامه های متنوعی را برای شادی و نشاط کودکان روستاها و شهرهای مختلف استان دنبال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مراکز کانون پرورش فکری در کهک و جعفرآباد پیگیری می شود

ایجاد مراکز کانون پرورش فکری در کهک و جعفرآباد پیگیری می شود