مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-12بين الملل

مخالفان: کورتس عروسک گردان صدراعظم جدید است


صدراعظم جدید اتریش متعهد شد تا همکاری نزدیکی با سباستین کورتس، صدراعظم مستعفی داشته باشد؛ وی با این کار به این ادعا که رهبر جدید صرفا امورات صدراعظم پیشین را انجام می دهد، - دامن زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، حزب سبزها ، مؤتلفان کوچک حزب محافظه کار سباستین کورتس، پس از آنکه وی و 9 نفر دیگر از جمله دستیاران ارشدش هفته گذشته به ظن نقض اعتماد، فساد و رشوه خواری تحت بررسی قرار گرفتند، خواستار برکناری کورتس شدند.

کورتس که تمامی اتهامات را رد کرده است، تا امروز رهبر بی چون و چرای حزبش بوده است و اکنون علاوه بر آن، نقش قانون گذار برجسته حزبش را نیز بر عهده دارد.

رقبای کورتس با بیان اینکه وی به کنترل سیاست های کشور از طریق مناصب فعلی اش ادامه خواهد داد، اورا صدراعظم سایه خوانده اند.

الکساندر شلنبرگ، صدراعظم جدید اما در بیانیه ای گفت: من معتقدم اتهامات مطرح شده (علیه کورتس) نادرست است و اطمینان دارم بالاخره بی پایه و اساس بودن این ادعاها روشن خواهد شد.

وی در نخستین سخنرانی عمومی خود به عنوان صدر اعظم اتریش، پس از ترک منصبش در وزارت خارجه گفت: البته من با سباستین کورتس، همکاری نزدیکی خواهم داشت.

این در حالیست که بئات ماینل رایسینگر، رهبر حزب لیبرال نئوز در اتریش با درخواست مبارزه فعالانه با فساد از شلنبرگ، گفت: تصور من ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان: کورتس عروسک گردان صدراعظم جدید است

مخالفان: کورتس عروسک گردان صدراعظم جدید است