مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-12اجتماعي

امکان حضور کودکان تحت حمایت در کانون فکری استان سمنان فراهم است


معاون فرهنگی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه هم زمان با هفته ملی کودک برنامه های متنوعی برای کودکان تحت پوشش منظور شده است، گفت: امکان حضور کودکان تحت پوشش در کانون های فکری فراهم است.

- ، سعید اسعدی ظهر سه شنبه در جلسه با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه هم زمان با هفته ملی کودک برنامه های متنوعی برای کودکان تحت پوشش منظور شده است، ابراز داشت: مسابقات قصه خوانی، نقاشی، تقدیر از کودکان کتاب خوان، بازی های محلی و اجرای نمایش نامه، کارگاه های آموزشی ویژه والدین و غیره از جمله آن ها محسوب می شود.

وی بابیان اینکه شعار امسال هفته کودک به نام حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی نام گذاری شده است، افزود: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان امکان حضور کودکان تحت پوشش کمیته امداد در این مراکز و فضای باز فراهم است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه این نهاد چهار هزار و 573 کودک را تحت حمایت خود دارد، ابراز داشت: این افراد از امکاناتی نظیر فرهنگی، تحصیلی، درمانی و سایر موارد بهره مند می شوند و همچنین می کوشیم تا با برگزاری برنامه های مختلف بتوانیم به ارتقا سطح سلامت روان این بخش جامعه کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حضور کودکان تحت حمایت در کانون فکری استان سمنان فراهم است

امکان حضور کودکان تحت حمایت در کانون فکری استان سمنان فراهم است