مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-12فرهنگي

عیادت رییس سازمان سینمایی از رضا رویگری


رییس سازمان سینمایی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از رضا رویگری عیادت کردند.

- به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور به همراه سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و یزدان عشیری مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی شامگاه دوشنبه 19 مهرماه در منزل رضا رویگری هنرمند پیشکسوت و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون حضور پیدا و از او عیادت کردند.

در این دیدار، محمد خزاعی با اشاره به خاطره سرود ایران ایران و بازی های خاطره انگیز رضا رویگری در فیلم های سینمایی و سریال های تاریخی با آرزوی سلامتی برای این هنرمند، گفت: هنرمندان و پیشکسوتان سرمایه های فرهنگی کشور هستند و باید منزلت، احترام و جایگاه شان پاس داشته شود و آقای رویگری نیز یکی از سرمایه های ارزشمند سینما است.

وی خطاب به رضا رویگری افزود: آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم، پیگیر وضعیت جسمانی شما هستند و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به شما اعلام کرده اند.

خزاعی با اشاره به نقش آفرینی های درخشان رضا رویگری، بیان کرد: شما در فیلم های زیادی همچون عقاب ها ، کانی مانگا ، آلما ، مسافر ری ، بوتیک ، اخراجی ها 3 و …درخشیدید و یکی از بازی های درخشان شما نقش کیان در سریال مختارنامه است که برای همیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت رییس سازمان سینمایی از رضا رویگری

عیادت رییس سازمان سینمایی از رضا رویگری