مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-12حوادث

کشف 2 کیلوگرم هرویین فشرده شده در فاروج


با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاروج، دو کیلوگرم ماده مخدر از نوع هرویین فشرده کشف شد.

- ایسنا/خراسان شمالی با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاروج، دو کیلوگرم ماده مخدر از نوع هرویین فشرده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی تور ایست و بازرسی را برای کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهرستان فاروج به اجرا گذاشتند.

سرهنگ علیرضا پوربه با بیان اینکه تجربه نشان داده در مواقع اجرای تور ایست و بازرسی، قاچاقچیان اقدام به انداختن موادمخدر در حاشیه جاده می کنند، خاطرنشان کرد: مامورین پس از اتمام ایست و بازرسی اقدام به پایش حاشیه جاده ورودی کردند که یک کیسه برنج حاوی دو بسته پلاستیکی موادمخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این کیسه حاوی دو کیلوگرم موادمخدر از نوع هرویین فشرده است، گفت: قاچاقچیان با مشاهده ماموران و تور ایست و بازرسی اقدام به پرتاب نمودن موادمخدر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در پایان تاکید کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین اجرای تورهای ایست و بازرسی مقطعی نیست و پلیس با جدیت با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 کیلوگرم هرویین فشرده شده در فاروج

کشف 2 کیلوگرم هرویین فشرده شده در فاروج