مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-12فناوري

بهره مندی دو روستای چرداول از اینترنت پرسرعت


مدیر مخابرات منطقه ایلام از آغاز اجرای کابل کشی خاکی فیبر نوری مسیر روستای «گدمه» به «علی مدد» از توابع شهرستان چرداول خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیر مخابرات منطقه ایلام از آغاز اجرای کابل کشی خاکی فیبر نوری مسیر روستای گدمه به علی مدد از توابع شهرستان چرداول خبر داد.

حشمت اسدی در گفت وگو با ایسنا با بیان این خبر، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی مطلوب به روستاها، عملیات اجرایی کابل کشی خاکی فیبر نوری مسیر روستای گدمه به علی مدد از توابع شهرستان چرداول انجام شد.

مدیر مخابرات منطقه ایلام افزود: این عملیات با حفاری 400 متر کابل کشی فیبر نوری در ورودی روستای گدمه، حذف نزدیک به 2 کیلومتر کابل هوایی و جمع آوری 30 اصله تیر فلزی که پیش از این به علت سرقت تیرها ارتباط 65 مشترک اینترنت و 96 مشترک تلفن ثابت قطع شده بود انجام گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح، اهالی این روستاها خدمات تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت را بر بستر فیبر نوری دریافت خواهند کرد.

مدیر مخابرات منطقه ایلام ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی یکدیگر، بتوانیم در مسیر رشد شرکت و در راستای توسعه و خدمت رسانی گام های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی دو روستای چرداول از اینترنت پرسرعت

بهره مندی دو روستای چرداول از اینترنت پرسرعت