مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-12فرهنگي

مجله «مدیریت جامع حوضه های آبخیز» مجوز گرفت


دانشیار گروه مرتع و آبخیزداری و مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه از موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار مجله «مدیریت جامع حوضه های آبخیز» خبر داد.

- ایسنا/ایلام دانشیار گروه مرتع و آبخیزداری و مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه از موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار مجله مدیریت جامع حوضه های آبخیز خبر داد.

دکتر نورالدین رستمی با بیان این خبر، گفت: با توجه به عرصه های طبیعی و متنوع استان ایلام و از طرفی وقوع سیلاب های ویرانگر و همچنین پدیده گرد و غبار در سال های اخیر و ضرورت ایفای نقش اجتماعی دانشگاه در حل مسائل جامعه با انجام مطالعات علمی و انتشار آنها، دانشگاه ایلام اقدام به پیگیری انتشار مجله ای با عنوان مدیریت جامع حوزه های آبخیز نمود، که خوشبختانه در هفته گذشته مجوز راه اندازی این مجله از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شد.

وی گفت: در همین مدت کوتاه موافقت همکاری با یک انجمن علمی کشوری با رتبه الف را دریافت نموده و طوری برنامه ریزی خواهد شد، که در پاییز امسال اولین نسخه آن منتشر شود.

مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه، اضافه کرد: سردبیری این مجله را دکتر حاجی کریمی استاد تمام گروه مرتع و آبخیزداری بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله «مدیریت جامع حوضه های آبخیز» مجوز گرفت

مجله «مدیریت جامع حوضه های آبخیز» مجوز گرفت