مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-12اقتصادي

برنامه ریزی برای توسعه شبکه ریلی کشور/ افتتاح راه آهن همدان-سنندج در دهه فجر


معاون وزیر راه با بیان اینکه برای ریل گذاری در سطح کشور برنامه های دراز مدتی در شبکه حمل و نقل پیش بینی شده است، گفت: برای توسعه زیرساخت در کشور باید نوار ریلی از خوزستان به لرستان و از آنجا به کرمانشاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خیرالله خادمی ظهر امروز در مراسم اتمام ریل گذاری راه آهن همدان به سنندج که در ایستگاه اظهار کرد: طی دوسال اخیر برای پیشرفت پروژه راه آهن همدان به سنندج کار و فعالیت و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور  افزود: در پروژه های ریلی و عمرانی رسم بر این است که ما با حضور در محل اتمام پروژه را جشن بگیریم.

خادمی با بیان اینکه ایستگاه راه آهن سنندج یکی از زیباترین ساختمان ها در کشور است بیان کرد: قسمت اعظم و سخت کار به اتمام رسیده و مابقی توسط خود نیروهای استان انجام می شود.

وی در ادامه به نیابت از وزیر راه و شهرسازی و وزارت خانه  از کارگران و متخصصین تشکر کرد و گفت: پروژه راه آهن همدان - سنندج تنها پروژه ای بود که در هیچ سطحی برای ساخت آن مخالفت نبوده است.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور  با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز تاکید زیادی بر عمران و آبادانی استان کردستان دارند افزود: در سطح ریاست جمهوری ،وزارتخانه ها و حتی دستگاه های امنیتی نیز کوچکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای توسعه شبکه ریلی کشور/ افتتاح راه آهن همدان-سنندج در دهه فجر

برنامه ریزی برای توسعه شبکه ریلی کشور/ افتتاح راه آهن همدان-سنندج در دهه فجر