مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-12ورزشي

ناگفته های طراح یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی


پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2014 یادتان هست؟ آن یوزپلنگی که علاوه بر زیبایی، نماد جنگندگی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان برای پیروزی بود، اما این همه ماجرا نیست.

- پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2014 یادتان هست؟ آن یوزپلنگی که علاوه بر زیبایی، نماد جنگندگی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان برای پیروزی بود، اما این همه ماجرا نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: آرش نورآقایی ایده پرداز و مدیر کارگروه درج تصویر یوز آسیایی روی پیراهن تیم ملی فوتبال در شروع گفت وگو به این نکته اشاره می کند که بسیاری از بازیکنان و دست اندرکاران تیم ملی در آن زمان نمی دانستند که اصل ماجرا چیست و چرا ما این همه تلاش برای حک شدن این تصویر روی پیراهن بازیکنان کردیم؟ او می گوید: بیشتر آن ها فکر می کردند چون یوزپلنگ یک حیوان زیبا یا به عبارتی جنگنده است، ما آمدیم و آن را گذاشتیم روی پیراهن! حتی به ما گفتند چرا عکس شیر را نگذاشتید؟! می خواهم بگویم کسی آن موقع درک درستی از این مسئله نداشت و از اهمیت محیط زیستی این کار آگاه نبودند .

در آستانه بازی حساس ایران و کره جنوبی از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 که در تعیین تیم صعودکننده از این گروه تاثیر بسیار زیادی دارد، به سراغ کسی رفتیم که نام تیم ملی فوتبال کشورمان را با یوزهای ایرانی گره زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های طراح یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی

ناگفته های طراح یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی