مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-12سياسي

14 هزار اتباع خارجی غیر رسمی در استان سمنان مشغول کار هستند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه ساماندهی اتباع خارجی برای رونق برخی مشاغل استان یک فرصت است، گفت:14 هزار اتباع خارجی غیر رسمی در استان مشغول کار هستند.

- ، اسماعیل غنیان بعدازظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر ایشان ضمن بیان اینکه 14 هزار اتباع خارجی به طور غیر رسمی در استان سمنان مشغول کار هستند، ابراز داشت: عمده فعالیت این گروه از جامعه در مشاغلی نظیر دامداری و کشاورزی است.

وی بابیان اینکه از این تعداد شش هزار و 400 اتباع خارجی کارت اقامت دارند، افزود: این افراد ساکن سمنان، مهدی شهر و شاهرود هستند که سامان دهی آن ها می تواند برای رونق برخی مشاغل در استان یک فرصت قلمداد شود که در دست اقدام قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه دانش آموختگان رشته های علوم انسانی و عمران برای یافتن کار مناسب در جایگاه شغلی مرتبط با مشکلات بسیاری مواجه هستند، ابراز داشت: متأسفانه برای این گروه افراد جویای کار ردیف شغلی مناسب وجود ندارد.

غنیان بابیان اینکه 14 مرکز کاریابی در سطح استان مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: این مراکز سالانه 10 هزار فرصت شغلی را به افراد جویای کار معرفی می کنند که باید گفت سال گذشته هفت هزار و 500 شغل پایه برای کارجویان ایجاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار اتباع خارجی غیر رسمی در استان سمنان مشغول کار هستند

14 هزار اتباع خارجی غیر رسمی در استان سمنان مشغول کار هستند