مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-12اجتماعي

تعطیلی و جمع آوری چندین واحد بازیافت زباله شهری در پاکدشت


برخی از سوله های صنعتی غیرمجاز و صاحبان زمین های زراعی فعالیت های آلاینده غیرمجازی مثل ریخته گری، آبکاری، بازیافت پسماند انجام می دادند جمع آوری و پلمب شدند.

- ، محمودرضا سعیدپور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت گفت: متأسفانه برخی از مالکان سوله های صنعتی غیرمجاز و صاحبان زمین های زراعی که به صورت چهاردیواری تفکیک شده اند با اجاره دادن آنها به فعالیت های آلاینده غیرمجاز از قبیل ریخته گری، آبکاری، بازیافت پسماند و از این قبیل، موجبات آلودگی در محیط زیست منطقه و سلب آسایش اهالی و تهدید بهداشت و سلامت مردم را فراهم می آورند.

سعیدپور با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون شش واحد آلاینده بازیافت زباله در حاشیه چندین روستای شهرستان پاکدشت، به دلیل آلودگی زیست محیطی و مزاحمت برای سکنه ی همجوار پس از اخذ اخطاریه و اعطای مهلت قانونی جهت جمع آوری و تعطیل شده اند.

وی در ادامه بیان داشت: این اداره پس از شناسایی کارگاه های غیرمجاز آلاینده از طریق گزارشات مردمی و واحد گشت و پایش محیط زیست شهرستان، نسبت به برخورد قانونی قاطع با متخلفین اقدام و در صورت عدم توجه به اخطارهای ابلاغی نسبت به پلمپ آن اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی و جمع آوری چندین واحد بازیافت زباله شهری در پاکدشت

تعطیلی و جمع آوری چندین واحد بازیافت زباله شهری در پاکدشت