مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-12سياسي

ضرورت فعال کردن نیروهای انقلابی گیلان در حوزه فرهنگ و هنر


رییس حوزه هنری کشور با تاکید بر ضرورت فعال کردن نیروهای انقلابی گیلان در حوزه فرهنگ و هنر، گفت: این امر در تعالی فرهنگ و هنر استان گیلان بسیار مؤثر است.

- ، محمد مهدی دادمان ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری گیلان با بیان اینکه مدیران حوزه هنری باید نگاه هنری به موضوعات و مسائل داشته باشند، اظهار کرد: باور به ظرفیت ها و داشته های استان گیلان در حوزه فرهنگ و هنر باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

رییس حوزه هنری کشور با اشاره به اهمیت جدی گرفتن مسائل و توجه به اتفاقات هنری شهرستان ها، گفت: آنچه در فرهنگ و هنر ایران اتفاق افتاده، برآمده از گوشه پر از تکثر و در عین حال هویت واحد جوشان ایرانی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه مدیران فرهنگی ما بیش از گفتن نیازمند شنیدن هستند، تصریح کرد: امیدوارم رییس جدید حوزه هنری گیلان بتواند با اقدامات خود، مبدا حرکت های نو در حوزه هنرهای انقلاب اسلامی استان شود.

رییس حوزه هنری کشور عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های هنری و فرهنگی جریان انقلاب اسلامی استان گیلان یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه مسئولان این حوزه قرار گیرد.

دادمان با تاکید بر ضرورت فعال کردن نیروهای انقلابی استان گیلان در حوزه فرهنگ و هنر، بیان کرد: این امر در تعالی فرهنگ و هنر استان گیلان بسیار مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فعال کردن نیروهای انقلابی گیلان در حوزه فرهنگ و هنر

ضرورت فعال کردن نیروهای انقلابی گیلان در حوزه فرهنگ و هنر