مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 19:152021-10-12بين الملل

ائتلاف الفتح: هنوز تعداد زیادی آرای شمارش نشده است که ما را برنده می کند


سخنگوی ائتلاف الفتح با تاکید بر اینکه اعتراض این ائتلاف به نتایج اولیه انتخابات نشانه مخالفت با هیچ گروه سیاسی برنده در این انتخابات نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد الاسدی سخنگوی ائتلاف الفتح عراق و از گروه های معترض به نتایج انتخابات این کشور امروز سه شنبه تاکید کرد که این ائتلاف با توجه به آشفتگی موجود در اعلام نتایج انتخابات، از آرای طرفداران خود نمی گذرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالسومریه نیوز، الاسدی در نشست خبری گفت: ما از آرای توده های طرفداران خود از جمله الحشد الشعبی نمی گذریم و در مورد لزوم انجام اقدامات مهم برای اطمینان از یکپارچگی انتخابات توافق کرده ایم، چون در نتایج اعلام شده شفافیت نیافتیم.

وی افزود:  بسیاری از مردم به دلیل روش های پیچیده مانند اثر انگشت و دستگاه های الکترونیکی نتوانستند رأی بدهند؛ علاوه بر اینکه در اعلام نتایج نیز علنا آشفتگی وجود دارد.

سخنگوی ائتلاف الفتح عراق گفت: ما به نتایج اعلام شده اعتراض کردیم؛ اما مخالفت ما با هیچ گروه سیاسی پیروز در این انتخابات نیست.

الاسدی گفت: حوزه های انتخابیه که آرای آن دستی شمارش شده است، هنوز به آرای شمارش شده افزوده نشد که این قریب به یک میلیون رای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف الفتح: هنوز تعداد زیادی آرای شمارش نشده است که ما را برنده می کند

ائتلاف الفتح: هنوز تعداد زیادی آرای شمارش نشده است که ما را برنده می کند