مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-13سياسي

شهرداری تبریز موجب افزایش فاصله شده است!


اقدام های شهرداری تبریز باعث شده امروز شاهد افزایش فاصله رفاه در مناطق کم برخوردار و مناطق برخوردار باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم امروز در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز با بیان اینکه متاسفانه برنامه های ما شهر محور است اما اقدامات و درآمدها منطقه محور اظهار داشت: این اقدامات باعث شده امروز شاهد افزایش فاصله رفاه در مناطق کم برخوردار و مناطق برخوردار باشیم.

  وی با بیان اینکه شورای ششم موظف است تا ایجاد خزانه داری متمرکز را پیگیری کند، گفت: هدف از ایجاد ساختار خزانه متمرکز ایجاد عدالت در پرداختی های مناطق و اجرای پروژه ها است.

  این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مسیرگشایی ها را فقط شهرداری یک منطقه نمی تواند جلو ببرد چراکه یک امر بزرگ و چالش برانگیز است.

  روح الله رشیدی رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز نیز با بیان اینکه لازم است مشوق هایی برای ایجاد رغبت در تاکسیرانان در نظر گرفته شود، گفت: تمام مشوق هایی که تا امروز وجود داشته نتوانسته موجب تشویق رانندگان و افزایش کیفیت خدمات شود.

  وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی باید به نحوی عمل کند که وقتی از تاکسیرانان خواستار ارائه خدمات با کیفیت هستیم نگویند چه تسهیلاتی داده اید که کیفیت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تبریز موجب افزایش فاصله شده است!

شهرداری تبریز موجب افزایش فاصله شده است!