مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-13اقتصادي

فعال شدن مافیای واردات/ نقشه برای شکست تولید داخلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اینکه لوازم خانگی داخلی در سال های اخیر سرمایه گذاری های زیادی داشتند.

برکسی پوشیده نیست، اما با نوشتن نامه به رهبری برای تأکید دوباره بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی این شائبه را در اذهان عمومی ایجاد کرد که این .

- چرا زمانی که 80 درصد از بازار لوازم خانگی کشور دست ال جی و سامسونگ بود، کسی از رانت و انحصار حرفی نمی زد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اینکه لوازم خانگی داخلی در سال های اخیر سرمایه گذاری های زیادی داشتند.

برکسی پوشیده نیست، اما با نوشتن نامه به رهبری برای تأکید دوباره بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی این شائبه را در اذهان عمومی ایجاد کرد که این صنعت هم به دنبال انحصار است.

رییس انجمن صنفی صنایع لوازم خانگی دلیل ارسال نامه تولیدکنندگان به رهبری را بی نتیجه ماندن رایزنی ها با مجلس و دولت اعلام کرد و گفت: چرا زمانی که 80 درصد از بازارلوازم خانگی کشور دست ال جی و سامسونگ بود، کسی از رانت و انحصار حرفی نمی زد.

از زمانی که خبر تهاتر دلار های ایران با لوازم خانگی کره ای منتشر شد، صدای اعتراض صنایع داخلی بلند شد و به رغم اینکه واردات لوازم خانگی از سال 97 ممنوع است، برای محکم کاری و دادن اولتیماتوم احتمالی به رقبای خارجی، تعدادی از تولیدکنندگان لوازم خانگی نامه ای به رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن مافیای واردات/ نقشه برای شکست تولید داخلی

فعال شدن مافیای واردات/ نقشه برای شکست تولید داخلی