مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-13اقتصادي

آخرین وضعیت هندی ها برای سرمایه گذاری در چابهار


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: گرچه تحریم ها و خلف وعده برخی سازندگان بین المللی در سرمایه گذاری برای توسعه بندر چابهار از طریق اپراتور هندی بی تاثیر نبوده است اما انتظار عملکرد بهتری از هندی ها داریم و امیدواریم هر چه سریعتر تجهیزات مورد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد راستاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر هندی ها در پی قرارداد اپراتوری برای توسعه بندر چابهار شش جرثقیل موبایل ساحلی تا کنون به این بندر وارد کردند که در مجموع حدود 24 میلیون یورو ارزش این تجهیزات بوده که از سوی این کشور و از ایتالیا وارد شده است.

این در واقع بخشی از 85 میلیون دلاری است که هندی ها قرار بود در این زمینه سرمایه گذاری کنند و بقیه تجهیزات نیز در دستور کار وجود دارد و قرار است در قالب مناقصه به شرکت ها و کشورهای مختلف که برنده می شوند، واگذار شود.

وی افزود: شرکت اپراتور هندی یک شرکت دولتی است و از این جهت همه قراردادهای خود را در قالب مناقصه برگزار می کند و هر سازنده بین المللی که برنده شود، به آن شرکت سفارش می دهند.

بنابراین الزامی برای واردات و تامین همه تجهیزات از کشورهای اروپایی و ایتالیا نیست.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هندی ها توانسته اند به وعده خود در این قرارداد عمل کنند یا عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت هندی ها برای سرمایه گذاری در چابهار

آخرین وضعیت هندی ها برای سرمایه گذاری در چابهار