مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-13اقتصادي

یک بام و دو هوای ممنوعیت ورود لوازم خانگی خارجی


در صورت ممنوعیت ورود لوازم خانگی خارجی به ایران شرکت های داخلی امکان تولید کالاهای با کیفیت بالا و قیمت مناسب تر را به دست می آورند و تاثیر مثبتی بر تولیدات لوازم خانگی داخلی دارد.

- طی روزهای گذشته خبری مبنی بر تمدید ممنوعیت ورود لوازم خانگی خارجی تا پایان سال 1400 توسط معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت وزارت صمت اعلام شد، ممنوعیت ورود لوزام خانگی به کشور طبق طبق مصوبه اولیه شورای هماهنگی سران سه قوه در سال 1397 اعلام شد، اما این موضوع ابعاد و تاثیرات مثبت و منفی بسیاری دارد که نیازمند بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازار لوازم خانگی یکی از بازارهای بسیار مهم و پررونق در ایران است، زیرا علاوه بر مشتریانی که بر حسب نیاز خود اقدام به خرید برخی لوازم می کنند، موضوع تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیز موجب رونق چندین برابر این بازار شده است، بنابراین استفاده مناسب از ظرفیت بالای این بازار امکان رشد اقتصادی برای کشور را فراهم می کند.

طی سال های گذشته تولید لوازم خانگی در ایران پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و حتی بسیاری از شرکت های داخلی اقدام به صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه می کنند که این موضوع نشان از توانایی تولیدکنندگان ایرانی در این حوزه دارد و در داخل کشور نیز محصولات ایرانی مشتریان و علاقه مندان خاص خود را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای ممنوعیت ورود لوازم خانگی خارجی

یک بام و دو هوای ممنوعیت ورود لوازم خانگی خارجی