مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-13اقتصادي

سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی سریعاً تعیین تکلیف شود


باید هرچه سریع تر سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی استان تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: باید هرچه سریع تر مسائل طرح شده در جلسه به خصوص مساله سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی استان تعیین تکلیف شود.

وی افزود: کوتاهی در رفع موانع واحدهای تولیدی قابل قبول نیست و بانک ها و دستگاه های مرتبط باید با پشتیبانی و مانع زدایی نسبت به فعال سازی واحدها اقدام نمایند تا این امر علاوه بر رونق تولید، به ایجاد اشتغال پایدار کمک کرده و موجب ارتقای سطح معیشتی مردم شود.

بانک ها و دستگاه ها راهکارهای مناسب رفع موانع تولید را پیدا کنند استاندار اردبیل ادامه داد: لازم است بانک ها و سایر دستگاه های مرتبط با مشکلات مطرح شده واحدهای تولیدی، با یافتن راهکارهای مناسب در راستای تسهیل در موانع واحدهای تولیدی اقدام و از ظرفیت های لازم در این خصوص استفاده کنند.

عاملی بیان کرد: چنان چه در برخی موارد سیستم بانکی اجازه کار را نمی دهد، می توان با تفاهم و همکاری و رعایت همه جوانب، سیستم را به نفع مردم و جوانان تغییر داد.

  گفتنی است؛ در این جلسه مسائل و مشکلات 7 واحد تولیدی در خصوص تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی، مجوز احداث، تمدید قرارداد زمین و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی سریعاً تعیین تکلیف شود

سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی سریعاً تعیین تکلیف شود