مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-13حوادث

همکاری پلیس و دستگاه قضا لازمه تقویت امنیت در استان فارس


در نشست مشترک دستگاه قضا و نیروی انتظامی فارس بر افزایش تعاملات دو مجموعه در سطوح کلان و بدنه دستگاه انتظامی و قضایی در راستای تقویت هر چه بیشتر امنیت استان تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری فارس در نشست مشترک قضایی و انتظامی با تبریک هفته آنلاین با همکاری کلانتری را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت گسترش ارائه خدمات آنلاین فوائد بسیاری دارد و لازم است در این زمینه ارتباطات دو مجموعه تقویت گردد.

رییس کل دادگستری استان فارس در ادامه با بیان اینکه کثرت ورود پرونده به کلانتری ها و در ادامه مطرح شدن این پرونده ها در دستگاه قضایی باعث مشغله فراوان دو مجموعه شده است، گفت: با استقرار واحد های حل اختلاف در کلانتری ها و تأکید بر ایجاد صلح و سازش می توان ضمن جلوگیری از تشکیل پرونده توان دو مجموعه را معطوف رسیدگی به پرونده های مهم کرد.

گفتنی است در این نشست مشترک سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز حمایت های رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس را سبب دلگرمی پرسنل نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: نگاه های حمایتی دستگاه قضایی در سطوح کلان مدیریتی و همچنین بدنه قضایی شجاعت و انگیزه نیروهای انتظامی را در برخورد با مخلان نظم و امنیت و صیانت از ارزش های آرامش جامعه بیشتر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری پلیس و دستگاه قضا لازمه تقویت امنیت در استان فارس

همکاری پلیس و دستگاه قضا لازمه تقویت امنیت در استان فارس