مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-13حوادث

کاهش 15 درصدی جرایم سایبری در اردبیل/ راه اندازی مرکز امداد و فوریت های سایبری


فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به کاهش 15 درصدی پرونده های جرایم سایبری در استان اردبیل گفت: مرکز امداد و فوریت های سایبری برای پاسخگویی به هم استانی ها به صورت شبانه روزی با هدف کاهش وقوع جرم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی  راه اندازی می شود.

- ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به کاهش 15 درصدی پرونده های جرایم سایبری در استان اردبیل گفت: مرکز امداد و فوریت های سایبری برای پاسخگویی به هم استانی ها به صورت شبانه روزی با هدف کاهش وقوع جرم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی  راه اندازی می شود.

سردار هوشنگ حسینی به مناسبت هفته ناجا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در 6ماهه اول سال جاری با اقدامات پیشگیرانه، نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 15درصدی جرایم سایبری بوده ایم به طوری که 90 درصد پرونده های جرایم سایبری در 6 ماهه اول سال در این استان منجر به کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل یادآور شد: هتک حیثیت و نشر اکاذیب 36 درصد، کلاهبرداری رایانه ای 24 درصد، برداشت های اینترنتی غیرمجاز 18 درصد و سایر جرایم 22 درصد از مجموع جرائم رخ داده در حوزه فضای تولید و تبادل اطلاعات استان را شامل می شود.

به گفته وی مردم می توانند جرایم سایبری از جمله کلاهبرداری های اینترنتی، مزاحمت های آنلاین در شبکه های مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی جرایم سایبری در اردبیل/ راه اندازی مرکز امداد و فوریت های سایبری

کاهش 15 درصدی جرایم سایبری در اردبیل/ راه اندازی مرکز امداد و فوریت های سایبری