مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-13ورزشي

حضور کرمانشاه در لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور


دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از شرکت دو تیم کشتی آزاد و فرنگی کرمانشاه در رقابت های لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از شرکت دو تیم کشتی آزاد و فرنگی کرمانشاه در رقابت های لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور خبر داد.

منصور کیانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اعزام تیم کرمانشاه به رقابت های لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور در همدان، اظهارکرد: چندی پیش در نشست مسئولین هیات های کشتی استانهای غرب کشور پیشنهاد برگزاری رقابت های لیگ نوجوانان این منطقه مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام برنامه ریزی های لازم هفته اول این رقابت ها پنجشنبه این هفته(21 مهر) با حضور کشتی گیران کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، کردستان و مرکزی به عنوان شش استان منطقه غرب کشور برگزار می شود.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه اضافه کرد: برای حضور در این رقابت از کرمانشاه دو تیم را در بخش کشتی فرنگی و آزاد اعزام خواهیم کرد که اعضای این تیم طی برگزاری یک انتخابی گزینش شده اند.

وی با بیان اینکه رقابت های لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور به صورت رفت و برگشت و هر هفته به میزبانی یک استان برگزار می شود، گفت: هفته اول این رقابت ها به میزبانی همدان، هفته دوم در لرستان، هفته سوم ایلام، هفته چهارم کرمانشاه، هفته پنجم مرکزی و هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کرمانشاه در لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور

حضور کرمانشاه در لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور