مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-13اقتصادي

پایین بودن جرایم امنیتی در اردبیل/شدت وقوع جرم به کمتر از هفت درصد رسیده است


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: جرایم امنیتی در استان اردبیل و نرخ وقوع آن نسبت به میانگین کشوری پایین تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار هوشنگ حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع مسئولین انتظامی استان در گرامیداشت هفته ناجا در اردبیل اظهار کرد: در کشور نرخ وقوع جرایم امنیتی به ازای 100 هزار نفر 15 مورد است که این تعداد در استان اردبیل کمتر از هفت مورد است.

وی تصریح کرد: استان اردبیل در جرایم امنیتی در جایگاه 32 قرار دارد به گونه ای که 31 استان کشور در فراوانی جرایم امنیتی از استان اردبیل جلوتر هستند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در استان اردبیل کشف شده است، گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال قبل 15 درصد رشد نشان می دهد.

حسینی افزود: هر 15 روز با همکاری رده های مختلف پلیس به ویژه در شهرستان اردبیل پاکسازی محلات آلوده را به همراه دستگیری معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر شاهد هستیم که در این زمینه بیش از چهار هزار و 124 نفر نیز دستگیر شدند.

وی اشراف اطلاعاتی بر ورود و توزیع مواد مخدر را در استان با استفاده از سیستم های هوشمند و کسب اطلاعات مردمی یادآور شد و خاطر نشان کرد: ما به راحتی قادر هستیم شناسایی، تعقیب و توقف خودروهای قاچاقچیان و دستگیری متهمان را در این زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایین بودن جرایم امنیتی در اردبیل/شدت وقوع جرم به کمتر از هفت درصد رسیده است

پایین بودن جرایم امنیتی در اردبیل/شدت وقوع جرم به کمتر از هفت درصد رسیده است