مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-13سياسي

تشکیل اورژانس استان تهران و تجمیع اورژانس های اقماری تا 1401


رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه نزدیک به 15 درصد مأموریت های کل کشور توسط اورژانس تهران انجام می شود، گفت: در سال 1401 تجمیع مراکز اورژانس شهرهای وابسته به تهران و تشکیل اورژانس استان تهران را در دستور کار داریم.

- رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه نزدیک به 15 درصد مأموریت های کل کشور توسط اورژانس تهران انجام می شود، گفت: در سال 1401 تجمیع مراکز اورژانس شهرهای وابسته به تهران و تشکیل اورژانس استان تهران را در دستور کار داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر میعادفر امروز در مراسم معارفه رییس مرکز اورژانس تهران، اظهار کرد: اورژانس تهران یکی از مهم ترین اورژانس های کشور است.

وی گفت: با تشکیل اورژانس استان تهران و تجمیع اورژانس شهرهای وابسته به تهران تا 1401 شرایط و دامنه اقدامات گسترده می شود و می طلبد که دقت و توجه بیشتری داشته باشیم که خدمات درست به مردم برسد.

وی با اشاره به اینکه تکنسین هاولی نعمت های ما هستند و ما کارگزاران آن ها هستیم، ادامه داد: همه توجهات و دقت های ما باید ختم به تکنسین شود چرا که او سفیر نظام است.

وی اظهار کرد: کوچک ترین رفتار، منش، دانش و مهارت تکنسین ها در ذهن مردم حک می شود و مردم برای ما ارزش گذاری می کنند و اگر تکنسین رفتار بدی داشته باشد در این صورت باید ببینیم ما چه کردیم که تکنسین چنین کاری را انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اورژانس استان تهران و تجمیع اورژانس های اقماری تا 1401

تشکیل اورژانس استان تهران و تجمیع اورژانس های اقماری تا 1401