مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-13بين الملل

مشغولیت های اون در زمان غیبت از انظار عمومی


براساس یک گزارش، کیم جونگ اون که سال گذشته چندین بار از انظار عمومی ناپدید شده و فرض بیماری او پیش آمده بود، در واقع در حال قضاوت میان طرح هایی برای بطری های نوشیدنی، - براساس یک گزارش، کیم جونگ اون که سال گذشته چندین بار از انظار عمومی ناپدید شده و فرض بیماری او پیش آمده بود، در واقع در حال قضاوت میان طرح هایی برای بطری های نوشیدنی، کشتی های باری و روپوش مدارس بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در فاصله زمانی ژانویه و مه سال جاری میلادی چندین بار در انظار عمومی دیده نشد و این مساله به گمانه زنی ها درباره وضعیت سلامتش دامن زد.

اما براساس تجزیه و تحلیل پایگاه ان.

کی نیوز (NK News)، غیبت کیم با تاریخ هایی همخوانی دارد که در آنها یک سری تجهیزات جدید طراحی، ساخته و در نمایشگاه صنایع ملی روز پنجشنبه در پیونگ یانگ به دید عموم گذاشته شد و این نشان می دهد که کیم جونگ اون در آن بازه زمانی عدم حضورش در انظار عمومی در حال قضاوت روی طراحی این تجهیزات و وسایل بوده است.

تصاویر این پایگاه خبری نشان می دهد که رهبری کره شمالی در حال هدایت 110 طراح برای تکمیل کارهایشان بوده و اکثر تاریخ ها مربوط به فوریه و مه است.

پایگاه ان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشغولیت های اون در زمان غیبت از انظار عمومی

مشغولیت های اون در زمان غیبت از انظار عمومی