مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-13اقتصادي

گردشگری به استراتژی ملی نیاز دارد


گردشگری در ایران به استراتژی ملی نیاز دارد و کشور می تواند از گردشگری در شرایط استانداردتر استفاده کند.

- پروفسور جعفری گفت: گردشگری در ایران به استراتژی ملی نیاز دارد و کشور می تواند از گردشگری در شرایط استانداردتر استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیان گذار مجله علمی Annals of Tourism Research درباره اثر سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری گفت: این رویداد علمی علاوه بر این که باعث پیشرفت و سرعت عمل بخش های مرتبط با صنعت گردشگری می شود، به اتحاد میان تمامی ذینفعان می انجامد.

پروفسور جعفر جعفری از جمله پیشگامان گردشگری است که در سال 2005 از سوی سازمان جهانی گردشگری به پاس یک عمر فعالیت ارزشمند، جایزه اولیس (Ulysses) را دریافت کرد.

او بنیان گذار و سردبیر مجلات علمی از جمله Annals of Tourism Research و مؤلف چندین کتاب و پایه گذار مؤسسات پژوهشی و شبکه سازی است و سهم بسزایی در آموزش دانشجویان و گسترش و پیوند علم و عمل گردشگری دارد.

جعفری درحال حاضر استاد رشته مهمان نوازی و گردشگری در دانشگاه ویسکانسین استوت در آمریکاست و به عضویت وابسته دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ نیز درآمده است.

او درباره اهمیت برگزاری سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران گفت: برای برنامه ریزی از قبل باید تاریخ گردشگری و ریشه های آن در ایران را درک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری به استراتژی ملی نیاز دارد

گردشگری به استراتژی ملی نیاز دارد