مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-13پزشكي

پاسخ به پرسش هایی در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان


فوق تخصص بیماری های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون در مهار اپیدمی کروناویروس، به پرسش هایی پیرامون واکسیناسیون جمعیت دانش آموزی پاسخ داد.

- ایسنا/فارس فوق تخصص بیماری های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون در مهار اپیدمی کروناویروس، به پرسش هایی پیرامون واکسیناسیون جمعیت دانش آموزی پاسخ داد.

اورنگ ایلامی چهارشنبه 21 مهر در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آیا انجام واکسیناسیون برای دانش آموزان لازم است؟ با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از اولویت های مجموعه دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شمار می رود، گفت: با توجه به تصمیم کمیته علمی ستاد ملی کرونا، واکسیناسیون دانش آموزان سنین 12 تا 18 سال در کشور آغاز شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر ضرورت واکسیناسیون رده های سنی 12 تا 18 سال، افزود: در حال حاضر بیش از 65 درصد دانش آموزان در استان فارس در این رده سنی، دُز اول واکسن کروناویروس را دریافت کرده اند.

واکسن کرونا تاکنون در دانش آموزان عارضه جدی نداشته است یلامی با اعلام اینکه تاکنون عارضه جدی و وخیم در دانش آموزان دریافت کننده واکسن در فارس دیده نشده است، ادامه داد: انجام واکسیناسیون کمک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به پرسش هایی در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان

پاسخ به پرسش هایی در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان