مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-13فرهنگي

«ایران فرهنگی» به میزبانی کرمان رنگ آمیزی می شود/ پاسخ به چند ابهام


نشست رسانه ای دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران روز چهارشنبه بیست و دوم مهرماه در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- ، نشست خبری دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران که طی روزهای آینده برای چندمین بار به میزبانی کرمان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، روز چهارشنبه بیست دوم مهر ماه در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در ابتدای این نشست رسانه ای با ابراز خرسندی از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران گفت: این جشنواره هر سال نقش و تاثیر خود را برای موسیقی نواحی ایران آشکارتر کرده و همین موجب شده تا اعتبار این رویداد نسبت به سال های قبل افزایش پیدا کند.

این باعث افتخار ماست این رویداد با همه فراز و فرود خود به این درجه از کمال و جایگاه رسیده است به هر حال بعد از ماجرای با همت همه دست اندرکاران جشنواره و عزیزان در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی چه در دوره قبلی و چه در دوره فعالی سعی می کنیم میزبان 110 هنرمند و عوامل اجرایی جشنواره در کرمان باشیم و امیدوارم همچون سال های گذشته بتوانیم میزبان خوبی برای جشنواره چهاردهم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران فرهنگی» به میزبانی کرمان رنگ آمیزی می شود/ پاسخ به چند ابهام

«ایران فرهنگی» به میزبانی کرمان رنگ آمیزی می شود/ پاسخ به چند ابهام