مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-13ورزشي

سپاهان طلایی شد، ذوب آهن به نقره رسید


مسابقات هندبال نوجوانان پسر منطقه جنوب کشور به میزبانی هیئت هندبال اصفهان، با قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان و نایب قهرمانی ذوب آهن به پایان رسید.

- در فینال تمام اصفهانی قهرمانی هندبال نوجوانان منطقه جنوب کشور؛ سپاهان طلایی شد، ذوب آهن به نقره رسید ایسنا/اصفهان مسابقات هندبال نوجوانان پسر منطقه جنوب کشور به میزبانی هیئت هندبال اصفهان، با قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان و نایب قهرمانی ذوب آهن به پایان رسید.

رقابت های هندبال نوجوانان پسر منطقه جنوب کشور که به میزبانی هیئت هندبال اصفهان از 17 مهرماه در سالن اختصاصی هندبال شهید سجادی اصفهان آغاز شده بود با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

تیم ذوب آهن با شکست 30 بر 27 تیم فراز بام خاییز دهدشت پا به میدان فینال گذاشت، در دیگر سوی میدان نیز فولاد مبارکه سپاهان 34 بر 28 پارس شهرکرد را شکست داد تا دیگر فینالیست این مسابقات شود.

امروز (چهارشنبه- 21 مهرماه) و در آخرین روز رقابت ها در بازی رده بندی تیم های پارس شهرکرد و فراز بام خاییز دهدشت به مصاف هم رفتند که در پایان قرمزپوشان فراز بام خاییز توانستند با نتیجه 24-32 به برتری رسیده و در جایگاه سوم قرار گیرند.

نیمه اول با نتیجه 16بر 6 به سود فراز بام به پایان رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان طلایی شد، ذوب آهن به نقره رسید

سپاهان طلایی شد، ذوب آهن به نقره رسید