مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-13سياسي

آموزش و پاسخ به شبهات در موضوع مهدویت جدی گرفته شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مهدویت نباید به یک مذهب منحصر شود، گفت: آموزش و پاسخ به شبهات در موضوع مهدویت جدی گرفته شود.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با دست اندرکاران بنیاد مهدویت خراسان جنوبی اظهار کرد: در حوزه مهدویت برخی در عرصه پژوهش، عده ای در حوزه نویسندگی و تعدادی نیز در اجرای برنامه فعالیت دارند و از این جهت باید با هم هماهنگ باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید مسائل آموزشی در حوزه مهدویت جدی گرفته شود، بیان کرد: به سمتی برویم که جوان و نوجوان در موضوع مهدویت اطلاعات داشته باشد.

عبادی با اشاره به اینکه تربیت افراد برای دفاع از شبهات و انحرافات در حوزه مهدویت نیز یک ضرورت است، اظهار کرد: برخی از بنیادها و دستگاه های فعال در حوزه مهدویت با مشکل کمبود اعتبار رو به رو هستند که در این زمینه باید همکاری شود.

وی با بیان اینکه امروز جهان بشریت با مشکلات عدیده ای رو به رو است، گفت: موضوع مهدویت نباید به یک مذهب و دین محدود شود چرا که یک نیاز جهانی است و همگان تمایل به امنیت و حرکت به سمت کمال دارند.

محمد علی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: در آموزش و پرورش قبل از را داریم ولی روحانیون طرح هجرت و مستقر در حوزه مهدویت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پاسخ به شبهات در موضوع مهدویت جدی گرفته شود

آموزش و پاسخ به شبهات در موضوع مهدویت جدی گرفته شود