مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-13سياسي

1160 کارخانه در گرمسار فعال است/ ضرورت حمایت از تولید


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه این شهرستان یک هزار و 161 کارخانه فعال دارد، گفت: ولویت اصلی اشتغال برای این کارخانجات اهالی بومی منطقه و استان باشد.

- ، اردشیر مطهری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گرمسار به میزبانی پردیس دانشگاه ایوانکی با بیان اینکه 55 درصد از صنعت استان در شهرستان گرمسار و آرادان قرار دارد، تاکید کرد: خوشبختانه با اقدامات مفید انجام شده، اشتغال قابل توجهی در سطح شهرستان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بهترین سربازان اقتصادی نظام، تولیدکنندگان و صنعتگران هستند، ابراز کرد: باید در پیش پای تولیدکنندگان، فرش قرمز پهن کنیم همچنین می بایست به عنوان میزبان سرمایه گذاران در راستای خدمات دهی بی منت به این قشر که سرمایه شأن را کف دست گرفته اند، تلاش شود.

تلاش برای رفع بیکاری عضو خانه ملت با بیان اینکه در شهرستان های گرمسار و آرادان، اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده و سرعت عمل مناسبی به چشم می خورد، اما این تلاش ها کفایت نمی کند، ادامه داد: سرمایه گذاران با نگاه برد، برد در منطقه سرمایه گذاری کرده اند اما از استانداری می خواهیم تا زمینه برای حضور و ادامه فعالیت سرمایه گذاران به ویژه در بخش بهداشت و درمان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1160 کارخانه در گرمسار فعال است/ ضرورت حمایت از تولید

1160 کارخانه در گرمسار فعال است/ ضرورت حمایت از تولید