مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-13اقتصادي

کاهش نسبی قیمت میوه در میادین میوه و تره بار تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به انتشار خبری در روز گذشته مبنی بر افزایش 10 درصدی قیمت میوه در بازار، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: - روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، از کاهش قیمت برخی میوه ها در میادین میوه تره بار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به انتشار خبری در روز گذشته مبنی بر افزایش 10 درصدی قیمت میوه در بازار، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: میانگین قیمت انواع میوه در میادین و بازار های میوه و تره بار تهران نه تنها افزایش نداشته است، بلکه نسبت به نرخنامه قبلی اندکی کمتر نیز شده و بیش از 3 درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، موز از جمله میوه هایی است که قیمت آن در میادین و بازار های میوه و تره بار کاهش یافته و موز آمریکای جنوبی با 700 تومان کاهش از 28،900 تومان به 28،200 تومان و سایر انواع موز با هزار تومان کاهش از 26 هزار تومان به 25 هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، قیمت انگور سمرقندی و بجنوردی در میادین میوه و تره بار با هزار تومان کاهش از 14،500 تومان به 13،500 تومان رسیده و قیمت انگور بی دانه قرمز و سیاه، انگور شاهرودی، انجیر زرد، انجیر سیاه و انواع آلو ثابت مانده، ضمن اینکه قیمت طالبی با هزار تومان کاهش از 8،900 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نسبی قیمت میوه در میادین میوه و تره بار تهران

کاهش نسبی قیمت میوه در میادین میوه و تره بار تهران