مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-13سياسي

حضور 10 هزار نفر از خراسان رضوی در پیاده روی اربعین


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه بر اساس سهمیه ابلاغی 60 هزار نفر از ایران به طور رسمی در پیاده روی اربعین شرکت کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، محمدصادق براتی امروز در همایش استانی یاوران وقف که به میزبانی کاشمر و در بقعه متبرکه آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد، اظهار کرد: باوجود اتفاقاتی که در 2 سال اخیر براثر مشرف شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته 48 روز برای پذیرایی 48 ساعت از زائران پیاده بارگاه امام رضا(ع) برنامه ریزی می کردیم، افزود: امسال با توجه شرایط کرونا، در طی 48 ساعت برای پذیرایی و اسکان زائران پیاده روی حرم مطهر رضوی برنامه ریزی انجام دادیم که خوشبختانه درنهایت رعایت پروتکل های بهداشتی خدمات مطلوبی نیز ارائه شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی بیان کرد: آرزو می کنیم با ریشه کن شدن این ویروس منحوس در سال های آتی به عنوان متولیان زیارت  بتوانیم در حوزه اعزام مشتاقان به عتبات و عالیات و پیاده روی اربعین حسینی و نیز مراسم دهه پایانی صفر در سرزمین رضوی خدمات شایسته ای به زائرین ارائه دهیم.

وی همچنین با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های انجام شده در حوزه اماکن متبرکه و بقاع متبرکه از ابتدای شیوع کرونا در خراسان رضوی، اذعان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 10 هزار نفر از خراسان رضوی در پیاده روی اربعین

حضور 10 هزار نفر از خراسان رضوی در پیاده روی اربعین