مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 03:502021-10-14اقتصادي

نشت یابی کامل خطوط لوله در منطقه 9 عملیات انتقال گاز


سرپرست منطقه 9 عملیات انتقال گاز از نشت یابی کامل خطوط انتقال گاز منطقه در 6 ماهه نخست سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گاز، محی الدین مفخمی با اشاره به اهمیت تأمین ایمن و پایدار گاز طبیعی برای مصرف کنندگان صنعتی و خانگی در تشریح این خبر اظهار کرد: شرایط جغرافیایی منطقه 9 به واسطه جنگل، کوه و مجاورت با دریا و همچنین وجود رودخانه های خروشان در مسیر خط لوله، این منطقه را از دیگر مناطق متمایز و نشت یابی از خطوط لوله را دشوارتر کرده است.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت جغرافیایی سه استان شمالی گیلان، گلستان و مازندران، همکاران واحد بازرسی با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر، خطوط لوله گاز در منطقه به طول یک هزار و 626 کیلومتر را به طور کامل مورد نشت یابی قرار داده اند.

سرپرست منطقه 9 عملیات انتقال گاز هدف از انجام عملیات نشت یابی را حفظ و افزایش ضریب ایمنی و همچنین کاهش خطرهای زیست محیطی عنوان کرد و افزود: این امر موجب پایش مستمر خطوط لوله انتقال گاز شده و از بروز حوادث ناگوار و هدررفت گاز طبیعی به عنوان سرمایه ملی جلوگیری می کند.

مفخمی ضمن قدردانی از همکاران واحد بازرسی فنی بر لزوم بازرسی های مستمر جهت تحقق انتقال ایمن، پایدار و بهره ور گاز طبیعی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت یابی کامل خطوط لوله در منطقه 9 عملیات انتقال گاز

نشت یابی کامل خطوط لوله در منطقه 9 عملیات انتقال گاز