مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-14اقتصادي

نقش آفرینی اثربخش بانک ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج


استاندار گیلان، نقش آفرینی اثربخش بانک های استان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و نیز بهره گیری از ظرفیت پایان نامه های دانشجویی در موضوعات مرتبط با جوانان را مورد تاکید قرار داد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، نقش آفرینی اثربخش بانک های استان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و نیز بهره گیری از ظرفیت پایان نامه های دانشجویی در موضوعات مرتبط با جوانان را مورد تاکید قرار داد.

ارسلان زارع در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان در راستای تحقق توسعه و شکوفایی کشور و رشد هشت درصدی برای سال 1401 تاکید و اظهار کرد: در مسیر رویکرد دولت مردمی سیزدهم و تاکیدات رییس جمهوری، باید با تلاش مضاعف شاهد جهشی قابل توجه در مشارکت جوانان در برش استانی باشیم.

وی نسل جوان را یکی از ارکان شکوفایی و بالندگی گیلان دانست و به آمادگی آنان برای برداشتن گام های بلند در جهت آبادانی و توسعه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: بیکاری یکی از مشکلات و دغدغه های جوانان است و مسئولان باید در زمینه رفع این معضل و توسعه اشتغال بسترسازی کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده در جهت آسیب شناسی مشکلات و راه حل بهبود وضعیت جوانان و نیز اقدامات صورت گرفته درخصوص تسهیل ازدواج و پیشگیری از وقوع پدیده مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی اثربخش بانک ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج

نقش آفرینی اثربخش بانک ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج