مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-14سياسي

ضرورت دوری از سیاسی کاری در حوزه محیط زیست


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تخصصی بودن موضوعات محیط زیستی بر ضرورت فاصله گرفتن از سیاسی کاری در این مسائل تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه در نشست و گفت و گوی برخط رییس و معاونان سازمان حفاظت محیط زیست با مدیران ادارات کل استانی که صبح امروزبرگزار شد، خواستار افزایش تلاش تمام ارکان سازمان برای پیشبرد سریع امور محیط زیست کشور شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید رییس جمهوری بر اهمیت و اولویت محیط زیست بر سایر مسائل گفت: وجود آموزه های دینی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، جدیت رییس جمهوری در اجرای مسائل محیط زیستی همچنین مجموعه اسناد بالادستی مسیر پیش روی سازمان را ریل گذاری کرده است و این مسیر تمام دستگاه های مسئول را موظف می کند که در پایش و حفاظت از محیط زیست به وظایف خود عمل کنند.

نیازهای محیط زیست کشور در شرایط پساکرونا احصا شود سلاجقه در ادامه خواستار افزایش جدیت، پشتکار و پیگیری مسائل در تمام بخش های سازمان شد و از معاونان و مدیران کل ستادی و استانی خواست با توجه به اقدام بزرگ دولت انقلاب و مردمی در بحث واکسیناسیون و مدیریت بیماری کووید 19، با فوریت نیازها و شرایط سازمان در شرایط پساکرونا و اثرات این بیماری بر وضعیت محیط زیست کشور را با همکاری تمام ارگان های مسئول ارزیابی و احصا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت دوری از سیاسی کاری در حوزه محیط زیست

ضرورت دوری از سیاسی کاری در حوزه محیط زیست