مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-14اقتصادي

کشورهای عضو جی 7 مقرراتی برای رمزارزهای بانک های مرکزی وضع کردند


گروه 7 کشور پیشرفته اقتصادی جهان اعلام کردند هر رمزارزی که توسط یک بانک مرکزی صادر می شود باید از توانایی بانک مرکزی برای کنترل پایداری مالی و پولی پشتیبانی کرده و به آن آسیب نزند.

- به نقل از رویترز، گروه 7 کشور پیشرفته اقتصادی جهان اعلام کردند هر رمزارزی که توسط یک بانک مرکزی صادر می شود باید از توانایی بانک مرکزی برای کنترل پایداری مالی و پولی پشتیبانی کرده و به آن آسیب نزند و از استانداردهای دقیقی پیروی کند.

در بیانیه جی 7 آمده است: این ارزها باید به شکلی باشند که با حاکمیت بانک مرکزی تداخل نداشته باشند و استانداردهای سخت گیرانه و دقیق حریم خصوصی، شفافیت و قابلیت حسابرسی برای حفاظت از داده های کاربران را رعایت کنند.

وزیران مالی کشورهای عضو جی 7 تاکید کردند: همه رمزارزهای بانک های مرکزی (سی دی سی دی ها) باید با التزام بلندمدت به شفافیت عمومی، رعایت قانون و حاکمیت اقتصادی سالم صادر شوند.

در حالی که سی دی سی دی ها می توانند پرداخت های برون مرزی را تسهیل کنند، اعضای جی 7 اعلام کردند این ارزها مسئول جلوگیری از انتقال مشکلات سیستم های مالی و پولی کشورهای مبدا به سیستم پولی و مالی بین المللی هستند.

بانک های مرکزی جهان برای مدرن سازی سیستم های مالی خود و سرعت بخشیدن به پرداخت های داخلی و بین المللی به دنبال توسعه نسخه دیجیتال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای عضو جی 7 مقرراتی برای رمزارزهای بانک های مرکزی وضع کردند

کشورهای عضو جی 7 مقرراتی برای رمزارزهای بانک های مرکزی وضع کردند