مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-14سياسي

وعده وزیر ارشاد برای تکمیل موزه پاسارگاد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در شهرستان پاسارگاد، وعده داد که به نیم قرن بلاتکلیفی موزه مردم شناسی این شهرستان پایان داده و زمینه تامین اعتبار تکمیل آن را دنبال کند.

- ایسنا/فارس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در شهرستان پاسارگاد، وعده داد که به نیم قرن بلاتکلیفی موزه مردم شناسی این شهرستان پایان داده و زمینه تامین اعتبار تکمیل آن را دنبال کند.

محمدمهدی اسماعیلی، پنجشنبه 22 مهر همزمان با سفر هیئت دولت به استان فارس، به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان پاسارگاد سفر کرده بود، ضمن بازدید از موزه پاسارگاد در جریان مشکلات این پروژه 50 ساله قرار گرفت و در خصوص رفع این مشکلات و تامین اعتبار تکمیل آن طی 2 سال آینده قول مساعدت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار شهرستان پاسارگاد در جریان این بازدید با اشاره به پیشرفت 50 درصدی موزه مردم شناسی این شهرستان، تکمیل آن را نیازمند تزریق 60 میلیارد تومان اعتبار دانست.

محسن فلاحی افزود: این موزه که میلیاردها تومان هزینه به قیمت امروز صرف ایجاد آن تا این مرحله شده 50 سال بلاتکلیف رها شده و نیاز است با تامین اعتبار کافی فکری برای ساخت آن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزیر ارشاد برای تکمیل موزه پاسارگاد

وعده وزیر ارشاد برای تکمیل موزه پاسارگاد